ربات های مکالمه تخصصی (مبتنی بر دانش) با کاربر
ربات مکالمه گر یک برنامه کامپیوتری می باشد که مکالمه با انسان را تحلیل و شبیه سازی می کند. شرکت باهو موفق به طراحی و پیاده سازی ربات های مکالمه گر مبتنی بر هوش مصنوعی شده است که از ابزارهای یادگیری ماشین و تحلیل گفتار طبیعی به منظور فهم سئوال کاربر و ایجاد پاسخ مناسب بهره می گیرد.
این سیستم می تواند طیف وسیع تری از سئوالات و ورودی های کاربران را دریافت کرده و از مکالمات انجام گرفته در طی زمان یادگیری مناسب را در راستای بهبود عملکرد سیستم داشته باشدند. همزمان با ظهور و رشد مدلهای زبانی بزرگ (LLMs) از قبیل مدلهای GPT که توسط OpenAI توسعه داده شد، کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه مکالمه محبوبیت قابل توجهی پیدا کرد. رباتهای مکالمهگر در روش ایجاد ارتباط ما با اپلیکیشن ها، وب سایت ها و مشتریان در طی زندگی روزانه تحولات قابل توجهی ایجاد کردند.
قابلیت ایجاد ربات مکالمهگر اختصاصی توانست قواعد بازی را تغییر داده و افراد و سازمانها را در ایجاد ارتباط موثر و شخصی سازی شده و مبتنی بر داده های خاص هر سازمان با مشتریان یاری نماید. این رباتهای مکالمهگر می توانند بر مبنای قدرت مدل های زبانی بزرگ از قبیل مدل های GPT، در ارتباط و مکالمه سازمان بر مبنای داده های تخصصی آن بهبود قابل توجهی ایجاد نمایند.
با درنظر گرفتن حوزه وسیع دادههای مدل های GPT، اتصال آنها به داده ها و دانش تخصصی هر سازمان می تواند تحول بزرگی را در ایجاد ارتباط موثر آن سازمان با مشتریان ایجاد نماید. قابلیت فوق امکان استفاده از مدل های زبانی بزرگ از دادهها و دانش تخصصی سازمان شما را در پاسخگویی به سئوالات و نیازهای مشتریان ایجاد می نماید. شما با این قابلیت می توانید مدل GPT مختص به خود را که به دادهها و اطلاعات تخصصی به روز سازمان شما در قالب گزارشات، مستندات، بانک های اطلاعاتی و وب سایتها متصل می باشد در اختیار داشته باشید.
مزایای ربات مکالمه گر اختصاصی شده مبتنی بر داده ها و دانش سازمان
مکالمه تعاملی: این ربات مکالمهگر سازمان ها را قادر می نماید که مکالمه تعاملی موثری را در ارتباط با درک سئوال و درخواست کاربر و پاسخ موثر به آن داشته باشند
خلاصه سازی: سازمانها می توانند با این ابزار، با بینش جامعی که این هوش مصنوعی از دانش و داده های آنها به دست می آورد پاسخ خلاصه شده ای را به سئوالات کاربر ارائه نمایند
پاسخ به سئوالات: این ابزار قابلیت فوق العاده ای در پاسخ گویی به سئوالات کاربر در حوزه دانش تخصصی هر سازمانی را دارا می باشد. سازمان می توانند از این قابلیت در راستای پشتیبانی مناسب مشتری استفاده نمایند بطوریکه هر مشتری بتواند پاسخ مناسبی به سئوالات خود دریافت نماید
پردازش داده ها: این ابزار این قابلیت را ایجاد می نماید که ربات بتواند روندها و الگوهای موجود در داده ها سازمان را شناسایی کرده و در پاسخ گویی به سئوالات و درخواست ها از این بینش بوجود آمده استفاده نماید.